24 Ekim 2009 Cumartesi

Ayyaş

Normal bir beşiktaş buluşmasıydı.gece saatleri...4 kişi kartal heykelinin orda amansızca dikiliyorduk.Yapıcak bir şeyler düşünürken resmen 1-1.5 saat öle dikildik.Sonra telefonla konuşma ihtiyacı duydum ve 3 arkadaşımın yanından uzaklaştım.Konuşurken arkamı dönüp onlara baktığımda yine 4 kişi olmuşlardı.Aman tanrım noluyordu...Neyse...Ne olduğunu anlamak için yanlarına gittim.Benim yerime katılan kişi bir ayyaştı.4'ü baya baya memleketi kurtarma muhabbetine koyulmuşlardı.Adam konuştukça sonuna 'haksız mıyım !?' diye ekliyor, diğerleri 'e öle tabi..' diyordu.Buraya kadar herşey normaldi, yapılması gerekende buydu.'he hee' diyip , çekip gitmesini beklemek ayyaşın...Ama öle olmadı..!
Özel bir üniversitede önemli bir mühendislik dalı okumakta olan bir arkadaşım adamın sözünün ortasında resmen yorum yaptı...

-Doğru abi zaten oda onların adamı ,hepsi aynı ya...

Ayyaşla resmen hem fikir olmak istedi bu hayvan herif.sen kimsin ya?Oğlum 'o da onların adamı' ne demek lan? Ayı mısın ?

Kendini kaybetmişti resmen..Adam yapması gerekeni yaptı ve tabiki ona katılmadı dengesizce..'ne onların adamı yaa !? ' diye ekledi.Sonra konuşmasına devam etti.Doğa kanunları yine yerli yerine oturup 'e öle tabi' ler söylenmeye devam etti.Ben ise telefon konuşmama geri dönerken huzur dolu bir nefes aldım.Herşey yolundaydı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder