29 Ekim 2009 Perşembe

İlişkiler Uzmanı Beyhude Atar

Türk gençleri arasında lisede yaşanan ilişkiler konusunda sizlere yardımcı olmak ve sağlıklı ilişkiler kurmak için buradayım sevgili,güzel evlatlarım benim.Bu tavsiyeler sayesinde mutluluğa kavuşacak, sevdiğinizle uzun yıllar birlikte olacaksınız.Hiç vakit kaybetmeden uzun araştırmalar sonucu bulduğum fikirlerimi paylaşıyorum kuzucuklarım.


  • Lise 1 de ortak arkadaşın olmadığı birinden hoşlanıyor ve daha önce çıktığın kimse olmadı mı ? Ah güzel evladım.Direk vazgeçiyorsun ondan.Hiç kasma o cesaret yok zaten sende , gidip söleyeceksinde kabul edicekte...Lise 1'sin bir kere sen.Vazgeçtin kuzucum bitti , bak mutlusun artık.

  • Ortak arkadaşın olduğu birini mi buldun.Kim ? Sınıfın en güzel kızı mı...Ah seni hınzır çömez.Bak evladım...Hadi diyelim çıktı seninle.Hala sınıfın en güzel kızı değil mi ? Nasıl kaldırıcaksın bunu? Sınıfın erkekleri her öğle tenefüsünde birbirlerine fantezi dolu sorular sormaya devam edicek güzel kuzum.Cevabıda belli olacak...Vazgeçtin evladım bak mutlusun artık,hadi bakalım.

  • Nasıl mutlusun şu ana dek değil mi ? Teşekkür etmene gerek yok kuzum.Beyhude teyzeniz bu yüzden var.Hadi bakalım şimdi git biraz köklü sayılar filan çalış evladım.Yine sizlerle olacağım.

Son Dakika Haberleri : İlişkiler Uzmanı Beyhude Atar bu gece saatlerinde çıldırarak ruh ve sinir hastalıkları hastanesine kaldırıldı.Güçlükle zaptedilen Atar'ın ambulansa bindirilirken kameralara 'Cumaları müdürler az konuşma yapsın da hemen eve gidelim' , '3 saat üst üste fizik mi olur ya' , 'Hocam 5dk daha' , 'Burdaaa' , 'Çalışamadım hocam' diye saçma sapan cümleler kurması kafalarda soru işaretleri bıraktı...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder