29 Ekim 2009 Perşembe

On Beyin Yaşı Macerası

Maslakta koşarken 'Kaptaaan!' diye bağırdım sarıyer minibüsünün arkasından.Ani bir frenle durunca ağzımı minibüse çarpıp yere yapıştım.Beni yerden kaldıran bugs bunny oldu.Hemen içeri atladık.

Minibüste ağzıma pansuman yapan Misty'le göz göze geldik bi an...Allahım ne güzel gözlerdi onlar.Saçları büyüleyiciydi...Birden 'Ash çok yalancı bi çocuk he , hiç sevmiyorum..Senin arkandan da konuşup duruyor' diye saçma sapan konuştum.Misty kaş göz yapınca arka koltukta oturan Ash'i gördüm.'he he abi naber yeaa,nasıl gidiyo' dedim şerefsiz gibi.Minibüsü kaptan mağara adamı kullanıyordu.'ulan minibüsüde mi sakalından çıkardı acabaa he he..' diye düşünürken tekrar bayıldım...

Ash suratıma tekme atınca ayıldım.'abi ne vuruyorsun ya şaka yaptım ,ben gördüm yoksa seni minibüse binmeden önce' dedim.Bu sırada yaşlı bir teyze minibüsü durdurdu.Elinde tweety vardı.'tarabyaya gidiyor mu evladım?' diye sordu.'Teyze karşı tarafa geç ordan bin yanlış taraftasın' dedi kaptan.Baba müziği kornasını çalarak tekrar hareket etti.Duffy duck'ın hain planını bozmak için yola koyulmuştuk.Çok az zamanımız kalmıştı , 20 dk içinde beşiktaşa ulaşamazsak herşey için çok geç olacaktı!

Uyandığımda hala 4.leventteydik.Öküz gibi trafik vardı ve 2 saattir yoldaydık.Ekipçe hayati görevden vazgeçip geri dönme kararı aldık ve mağara adamı bizi evlere bıraktı.Akşam ezel'i izlerken telefonuma mesaj geldi bugs bunny'den...'yırttık lan duffy duck'ta uyuya kalmış zaten' diye.Günü kurtarmıştık resmen. Yastığa başımı huzur dolu koyduğumda dişlerimi fırçalamayı unuttuğum aklıma geldi.'Neyse sabah fırçalarım artık' diyip uyudum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder