16 Kasım 2009 Pazartesi

Peri Masalı

Gözleri muhteşemdi...O deniz mavisi gözlerinin çekimine girdiğimde sanki bir masala dalıyordum.Bulutların üzerinde geçen güzel bir masal.Evlenme teklifi ettiğimde , tek hatırladığım o mavi gözlerinden gelen evet cevabıydı.Vakit geçmeden beni ailesi ile tanıştırmak istedi...Geniş bir aileydi bu.Amcalar , dayılar , kardeşler , kuzenler hatta yakın arkadaşlar...Güzel bir tanışma sohbetinden sonra , hepsiyle bir gün karşılıklı içip eğlenmek için anlaştık ve ben oradan ayrıldım.İlk hafta babasıyla oturup içtik karşılıklı güzel bir sofrada.Herşey güzeldi...İkinci hafta amcalarla rakı balıktaydım.Artık ailenin içinde hissediyordum kendimi...Üçüncü hafta dayılarla fasıl...O mavi gözler artık benimdi...Kuzenlerle disco-bar yaptık dördüncü hafta.Çok eğleniyorduk...Beşinci hafta arkadaşları ile nevizadede bayılana kadar içtik.

Şuan hastanede alkol tedavisi görüyorum.Doktorlar böyle gidersem iyileşebiliceğimi sölüyorlar.Hayır vermicekseniz kızı , söleyin arkadaşım nedir yani.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder