26 Kasım 2009 Perşembe

Radyo Trafik

Bayadır aklımda olan bir konu bu...Artık açıklıyorum.Futbolcu hayatına özenenleriniz vardır içinizde yada merak edenler...Paralar , süper kondisyon , yurt dışında sağlık kontrolleri , takımdan ayrı düz koşular , kampa girmeler , gol filan...Hiçte öyle değil,üzülmeyin.Bir gün trafikteyken radyoda spor haberlerine kulak veriyordum ve çok klişe bir konuşma duydum.Yıllardır duyuyorduk bunu...Ama anlamıyorduk.İşte ben bunu bugün açıklıyorum.

'Beşiktaş bugün fenerbahçe maçının hazırlıklarına başladı.Nevzat Demir tesislerinde erken saatlerde idman yapan takım , taktik ağırlıklı çalıştı.Hafif sakatlıkları bulunan yusuf ve holosko takımdan ayrı düz koşu yaptı.Öte yandan bağırsak enfeksiyonuna yakalanan micheal fink antremanda yer almadı.'

Bağırsak enfeksiyonu mu ? Süper özenilen hayatın , süper hastalığı...Hayır herkes ishal olur nedir yani..?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder